BOOSTER MT LB

Kód: 27-1 27-2 Zvolte variantu
4 hodnocení
9 990 Kč 12 490 Kč od 9 990 Kč 8 256,20 Kč bez DPH 10 322,31 Kč bez DPH od 8 256,20 Kč bez DPH
Na dotaz Skladem u dodavatele Zvolte variantu
Varianta

Použitím BOOSTRU MB LB dosáhneme při napětí 12V nabíjecího proudu až 90A.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zajistit dostatek energie pro všechny spotřebiče které jsou používány v dnešních vozidlech není jednoduché, kapacita baterii je omezena a pokud se nechceme vázat na připojení k síti 220V je nutné využít veškeré dostupné energie. Jednou z těchto možností je využití energie alternátoru, která při stávajícím zapojení energobloků není využita, nabíjecí proud, který dostává nadstavbová baterie je velmi malý a v žádném případě není vhodný pro použití gelových a AGM baterii.

Použitím BOOSTRU MB LB  dosáhneme při napětí 12V nabíjecího proudu až 90A již při volnoběžných otáčkách, nastavením přepínače baterii a řízenou nabíjecí charakteristikou IUoU dosáhneme optimálního a rychlého nabití akumulátoru.

  • pokročilé technologie nabíjení pro vysokou nabíjecí kapacitu i při krátké dojezdové vzdálenosti
  • při delší cestě nabíjecí charakteristika IU0U zaručuje plné nabití a zabrání přebití
  • všechny jednotky jsou vybaveny přepíinačem baterii (LiFePO4, gel, AGM, standardní kyselina) 
  • odpojitelný ovládací panel, který lze použít v interiéru pro vzdálené monitorování
  • Vhodné pro všechna vozidla s EURO 6

 

Význam LED na ovládacím panelu:

„Current“   nabíjecí proud, červená
Svítí světlejší nebo tmavší podle nabíjecího proudu.

„Batt. I“ baterie BORD, žlutá
Svítí: baterie BORD je monitorována a nabitá.
Zhasne krátce každé 2 s: Pouze pro LiFePO4: Teplota baterie pod 0 ° C, nabíjecí proud může chránit baterii snížit při všech druzích nabíjení, proto vybíjejí baterie na delší dobu nabíjení.
Bliká: Ochrana baterie: přehřátí baterie> 50 ° C (v závislosti na typu), přechod na nízké zabezpečení nabíjecí napětí a půl max. Nabíjecí proud, automatický návrat o 2 ° C nižší.

„Battery Full“ BORD baterie plně nabitá, zelená
Svítí: Baterie je 100% nabitá, retence nabití U2 je hotová.
Bliká: hlavní nabíjení je ve fázi nabíjení U1, indikátor úrovně nabíjení
75% (olovo), asi 90% (LiFePO4) (krátký flash) postupně až 100% (dlouhé bliknutí) zvyšuje.
Vypnuto: Hlavní nabíjení je stále v I-fázi.

„Main Charging“ hlavní nabíjecí BORD baterie, žlutá
Svítí: Hlavní nabíjení je ve fázi nabíjení I nebo U1.
Vypnuto: udržení nabití U2.
Bliká:

  1. Snímač teploty baterie není připojen  LiFePO4!
  2. Externí baterie BOARD přepětí> 15,50 V po 20 sekundách, automatický reset při poklesu na normální jmenovité napětí.

„Batt. II“ baterie STARTER, žlutá
Svítí: Během provozu indikátor startovací baterie.
Bliká: Baterie startéru má příliš nízké nebo příliš vysoké napětí (pouze ovládací prvek D +).
krátce blikne každé 2 sekundy: V pohotovostním provozu  (pouze pro spínací polohy „B“).

„Power“ provoz, zelená

Bliká:

  1. Bezpečnostní vypnutí časovače, nabíjecí fáze I trvala příliš dlouho (15 hodin), v důsledku připojení hodně spotřebitelů, defektu baterie (buňky zkrat). Resetujte pouze odebráním signálu na "D + / Kl.15" (motor, vypnuté zapalování).
  2. Interní chyba zařízení (přehřátí), automatický reset po ochlazení. Zhasne krátce každé 2 sec: Regulace výkonu převodníku zátěže, která má výstupní výkon se sníží o více než 30% (ochrana startovací vybití baterie, výchozí stav schopnost), protože napětí startovací baterie klesne pod nastavenou hodnotu na „snížení výkonu nabíjení“ klesla (Tabulka 2). St Pokud napětí stoupne nad hodnotu "Zvýšení nabíjecího výkonu", automaticky se znovu nastaví.

Vypnuto: zesilovač v klidovém režimu.

Všechny LED "Current", "Batt I", "Battery Full", "Main Charging", "board II", "Power" blikají současně:
Horní 4 přepínače se nacházejí v neplatné poloze, přístroj je bezpečně vypnutý. Nastavte požadovaný typ baterie podle typu baterie typu "Bord I" (typ, technologie).

 

Rozměry (D x Š x V): 270x223x70mm